Sunday 20 January 2008

14 timmar nörderi







Skadad av MES-maratonet letade jag upp de roliga felsubtitlarna igen. Tänk om man hade en sådan bootleg, vad vansinnigt irriterande! Men kul när man som jag kan alla repliker ändå.

Så, MES-maratonet var en aning utdraget i sina jättemånga timmar men rätt roligt. Mosa ihop sig i soffa, på madrasser och på golv för att stirra ögonen ur sig och mima till allas repliker. Vi tog även reda på att man får plats 11 personer i en trätipi och 8 personer kunde snurra samtidigt på en sådan där snurrgrej-med-pinne-i-mitten.

Igårnatt drömde jag om någon. Han smekte min kind, flyttade varsamt mitt hår. Brydde sig om mig. Men han hade fyra nålar mellan fingrarna. På det viset visste jag att det inte skulle gå.
..Undrar om han tycker om mig.

Bland en massa ettor, nollor styr vi med våra kontroller
Det finns inget syntax error som kan stoppa våran terror

1 comment:

Tove said...

Ja, vi ses den tredje. Vero ska också vara hemma då.

Då ska jag ändra till denna bloggadress... för den gamla Ask Vader använder du inte längre va?

Kleem!