Monday 21 January 2008

Gamergirl

Nu har jag drömt om honom tre nätter i rad. Han driver mig till vansinne.

Hade bara en lektion idag, ty matteläraren var sjuk. Blev att ha spanska, äta lunch och sedan frivilligt stanna kvar i skolan med Anna tills min första sånglektion i Uppsala började. It is now proven, jag är sopran. Ric kommer mobba ihjäl mig om han får reda på det. Både sopran och blond, möter jag någon fördomsfull gäller det att vara beredd med tomaterna.

Han verkar.. Jag vet inte. Såg på mig och log under tre-fyra sekunder..

Idag ska jag till polisen! Och skaffa mig ett nytt pass så att jag kan åka till Polen och USA och alla andra roliga ställen. Till Irland för att hälsa på Terese när den tiden lider.

Var inne på GAME idag. Där jobbade en kille som påminde jättemycket om Niklas. Vi pratade PC-rollspel ett tag, det var ganska roligt. Jag vet att jag inte har tid att spela men jag vill ju få spela riktiga rollspel, papper-och-penna. Ändå funderar jag på datorspelen, den enkla utvägen som jag har så många av men aldrig ids använda.

Jag borde verkligen ta mig tid att hitta en rollspelsgrupp och spela med den.

1 comment:

Tove said...

Ric??? Bara hans namn SKRIKER ju blond och sopran! Han ska inte säga något. Snåla inte med tomaterna.