Friday 18 January 2008

Durkdriven

Fullfjädrad, Durkdriven, Knivig mycket erfaren i något; äv. i knep o. konstgrepp.

Dalin, A.F., Svenska språket synonymer, LiberFörlag Stockholm, 7:de upplagan, 6:te tryckningen, Axlings Tryckeri AB, Södertälje 1981, ISBN 91-38-02297-4.

Jag är glad att det blev som det blev.

Jag ser även mycket fram emot att träffa vänner imorgon och titta på samtliga Sagan om Ringen-filmer extended version, att gå på Linnéas och Jonas födelsedagsfester och att ha kommit på en väl formulerad fråga till min extended essay. (Monstermolnet alla IB2:or på Katedralskolan, Uppsala, har som inneboende.) Vad det än blir så ska jag komma på något roligt så att jag slipper plågas mer än nödvändigt.

Oh, jo, jag har en ny blogg. Ni behöver ej vrida nacken ur led ty den är här.

1 comment:

TehAntiChrist said...

Hej Sonjas nya blogg :D