Monday 1 September 2008

Expectations

Mitt senaste inlägg var tydligen det femtionde! Om jag inte mått illa kanske jag skulle få för mig att fira med tårta och vänner! Men så har jag en massa uppsatser att skriva. En till på onsdag och två till på fredag. Ungefär. Inte för att jag har börjat.

Lite jobbigt att vakna vid fyra och behöva dricka vatten för att kunna sova vidare. Tror jag blivit lite halvsmittad av Sam, eller kanske av Örebro-Jonas. Mått halvdåligt hela dagen, haft huvudvärk. Tror jag varit ganska asocial. Även om jag tror att jag skötte mig rätt bra på lunchen; pratade betygssystem och liknande.

Helgen var helt jättebra. Åkte till Balsna för första gången. Mötte sötaste Sam på stationen. Träffade hans mor. Fick en kram och jag citerade Fröding. Träffade hans syster. Spillde ut kräftsoppa över hela deras matbord. Sov i gästhuset med Sam. Hans mor är kondomrolig. Åkte på marknad till Nora! Träffade Jonas igen, samt Maru och andra av Sams vänner. Köpte första serieboken i Sandman. Träffade på Jack. Hade picknick med Sam och Jonas. Sedan var vi i Jonas lägenhet ett tag. Åkte buss till Glanshammar och gick 6 kilometer hem till Samuel: fick höra den beryktade scoutledarhistorien. Spelade jättemycket SingStar, jag vann en del. Åt sushi. Sov litegrand. Och sedan bara pawoops, några timmar och låtar på SingStar senare, behövde vi åka in till Örebro igen. Det var jättedåligt. Jonas kom dit och sade adjö. Jack åkte hem samtidigt och vi hade sällskap. Burakku duragon surashu da!

När jag kom hem åt jag choklad och tittade på Xena: The Warrior Princess med min far. Den är så fruktansvärt dålig! Vi har sett 3 avsnitt, jag tror att de båda säsongerna min far köpt innehåller 48 stycken som bör tittas på. Det är bara att bita ihop!

Jag vill ha en teleportör. Eller femhundra gratis direktresor till Balsna.

2 comments:

Tove said...

Balsna, vilket namn på ett ställe.

Vet inte vad jag ska kommentera egentligen, vill bara du ska veta att jag läser =) så att du fortsätter skriva någon gång ibland, när du har tid mellan uppsatser och allt.

kläms

Anonymous said...

sötis!!!!
du är så välkommen tillbaka^^
puss