Sunday 7 September 2008

Lotteri

Nu har Lena åkt hem igen. Vi har hunnit se ett ganska stort antal filmer och ätit en massa choklad. Gått en antal promenader, bakat och ätit äppelsmulpaj. Hon tog med sig läskigt mycket frukt. Det i kombination med att min far köpte extra mycket frukt ledde till att man nästan hade kunnat bada i det om vi hade haft ett badkar tillgängligt. Ett ganska litet sådant, i och för sig.

Jag hann klart med alla läxorna till i fredags och det var bra.

I torsdags hade jag och Samuel varit ihop i en månad. Han kommer hit i helgen och då är det Kulturnatten och allting, Uppsalas största event! Med eldshow och sådant där fint. Jag kommer nog börja sakna medeltidsveckan igen. Hoppas medeltidsmarknaden lyckas stilla saknaden något.

För övrigt är det synd om mina fötter som långsamt och plågsamt vänjer sig vid högklackade skor till vampyrbalen i Skåne.

1 comment:

Tove Solbeckar said...

Måste man ha högklackat på vampyrbal? Hur ska man då kunna smyga sig på folk?

Fruktbad låter härligt! Skulle nog bli mysigt mosigt med en mixerstav.