Thursday 6 March 2008

Rundhornad

Nu är det kväll och dagen går mot sitt slut. 53 minuter kvar av den 6 mars 2008.

Jag är ganska trött och borde egentligen sitta och plugga japanska, eftersom jag har läxförhör imorgon.

Men nu råkar jag inte orka det.

Vanlig torsdag med skola till fem, japanska mellan sex och sju samt historisk dans mellan sju och nio. Man kan bli lite trött och dåsig, på något vis.

Men så finns det ju småsaker som gör en jätteglad också. Helt alldeles för jätteglad. Sådär helt hoppa-runt-och-verka-hög-och-skrika-jätteglad. Och sådant.

För övrigt har jag köpt ett par jättehöga klackskor. (Jag har ett par skitsnygga högklackade skor hemma.. /Kitty on the Catwalk.) Jag hade dem med mina pösbyxor som jag alltid har redo i skåpet. Det var första gången någonsin jag hade klackskor. Mina fötter är nu delvis lila. Jag blir längre än nästan precis alla mina killkompisar med dem på. Tror jag är för lång för klackskor.

I övrigt fick jag 14 av 25 på förra svenskauppsatsen. Mindre lockande att lämna in den nya.

Nyllet talar om Tirad. Det verkar roligt.

(Fan, att jag inte kommer ha dans på tre veckor nu!)

Kanske, kanske, kanske jag får rollspela Mutant med Pers kompisar.

1 comment:

Halte Penning said...

Mutant är nice. Jag lirar Mutant.