Saturday 23 February 2008

On A Sunny Day

Lena åkte nyss hem till Linköping igen. Det var tre dagar av mys, film, socker, kent, ullisar och gosigheter. Det är bra att ha en make att krama på och gulla med. Vi firar våran tvåårsbröllopsdag den 5 maj. 1-4 lär jag vara på LinCon så då ska vi fira vårat lyckliga äktenskap. Vi ses för sällan.

Kraków var rätt trevligt för övrigt. Auschwitz och übersnyggt schackbräde.

Jag ser verkligen fram emot att göra om mitt rum. Jag och min mor ska ta en korttur till IKEA imorgon. Då hoppas jag hitta en säng jag tycker verkar bra, en relativt snygg bokhylla samt sådana där planschlister till mina nya otroligt snygga affischer inhandlade idag. Jag tror att jag kan få till det jättebra och är mycket förväntansfull. Största förhoppningen är att folk kommer vilja hälsa på mig igen och hänga här ibland.. Det har inte blivit mycket sådant alls den senaste tiden. Att ha ett rum som Jonas med en massa vänner.. Jag är nog lite avundsjuk på hans attraktivitet som drar dit alla spelnördar i hela Uppsala.

En och en halv dag sportlov kvar! Hittills har jag mest bara tittat film, ätit choklad och rest. Dags att vila alltså. (Även om jag nog borde försöka gå bort några kilo choklad så småningom.)

Och jag ska inte, ska inte, ska inte ta mer initiativ nu. Hur mycket jag än vill det.

2 comments:

Anonymous said...

Varför är du så bäst för? Vi borde verkligen ses oftare.

Tove Solbeckar said...

Du menar att du ska neråt Linköping igen i vår? Jubel!!

Det är underbart att ha ett hem som folk vill hänga i. Hoppas makeovern blir lyckad.