Monday 11 February 2008

Förkyld

Fasiken, vad arg jag blev igår. Det kommer nog hålla i sig ett tag. Jag gillar inte folk som ljuger och gör saker utan att tänka på andra människor.

I helgen var det CISV-läger och jag var ledare. Jag har fortfarande ett fan. En kille sa att jag var snäll, en annan bjöd mig på godis och en tjej sa att jag kunde bli barnbokstecknare. Haha, man får komplimanger av barn!! Annars var det mest lekar. Gick runt med en Die of Doom och lät folk slå för att se om de eller någon i deras familj skulle dö i sjukdom. Folk kallade mig för mördaren eftersom de tyckte att det var fel att mörda någon på grund av uttråkning. Shit the same, menar jag som allsmäktig ledare, mördande folk med eller utan sjukförsäkring.

Igår fyllde min mor 51 år. Jag hann inte fixa present så skrev fint kort med rim om att hon skulle få den idag. Jag får ta och köpa den där grejen under håltimmen eller så. Vi gick och åt på Sommarro och jag spanade in någons hus. Och så spelade vi Race. (Brädspel for the win!)

Jag vill fortfarande göra om mitt rum. Men jag tror inte jag har så mycket tid. På torsdag på alla hjärtans dag är det obligatorisk närvaro, vi ska lyssna på en två-tre timmars föreläsning om passion. Det kan bli.. spännande.

And if all the world was smiling now
I'd only ever want to see your frown
So Beautiful - Darren Hayes

No comments: