Tuesday 29 December 2009

Orbital Drop Sleepy Thoughts

Nu är julen förbi. Palme handlar mineralvatten så att vi kan titta på film sedan, och eftersom hans dator stulit min dators vanliga plats på skrivbordet så nöter jag på dess tangentbord istället. Oh, the revenge.

Julen var mysig. Jag fick en röd DSi och rejäl julstämning. Prismärkte varor inför mellandagsrean på annandagen och blev sedan sjuk. Har därför mest legat i sängen och spelat "Professor Layton and the Curious Village" medan jag sorgset hostat ut mina lungor.

Jag fick även många böcker i julklapp och har nu Poes samlade verk. Det blir mysigt att läsa. I övrigt är jag varm, osugen på sötsaker och rufsig i håret.

Fikade med Vero samt Tove och Tobbe igår. Fick reda på deras stora planer. Glad för deras skull.

Nyår lär firas med Palme, Janko, Jessica, Palmes kompis Tobbe samt Bustos. Kanske smälta tenn, hitta på några alkoholfria drinkar.

Jag har även världens sötaste hamster. Han heter Lasse.

3 comments:

Julia said...

lägg opp en bild på lasse vetja!

Liinux said...

Laytonspelen är riktigt skoj, missa inte att spela uppföljaren :)

Och de nästkommande fyra spelen när dom väl släpps.

Tove Solbeckar said...

hiih, tack! <3