Sunday 22 November 2009

Valberedning och IRC

* Jobbet går bra men tar upp mycket tid och ork.
* Sveroks riksmöte i helgen - träffat skåningar och Pokémon-Robert.
* Träffade Palme - det var ljuvligt.
* Skrivit önskelista inför december.
* Fått två räkningar som jag ska betala när jag förhoppningsvis får lön på onsdag.
* Provat O'Leary's utbud av alkoholfria drinkar.
* Nyss dansat mig svettig på dansmatta med mina föräldrar. (Ja, båda.)
* Fått ett jobbschema för nästa vecka, som dock måste ändras lite pga nyckelbrist.
* Ska ha gjort min del av vår projektuppsats till kursen imorgon - har inte börjat.
* Hälsat på Vero-Vero i Växjö och vill numera ha Teleborgs slott.
* Vill fortsätta min trend att ha skitsnygga T-shirt. Ge mig Threadless!
* Är glad att vi sköt fram min körlektion, som jag skulle haft kvart i åtta imorgon.
* Borde duscha, men sparar det till imorgon.
* Har någon nörds laktosfria kycklingsallad i kylskåpet.
* Har fått två färger till på Sverok-nyckelband!
* Pratat med Barda-Karl på centralstationen.
* Ska lämna in min mp3-spelare på reparation.
* Får tydligen sova över hos Niklas i Stockholm om jag vill.
* Ser min tillvaro som fullspäckad.
* Vill träffa Palme under en längre tid än de enstaka helger vi setts under hösten.
* Tycker att Doris Lessings "The Grass Is Singing" är bra.

No comments: